Чому важливо знати, яку клему першою знімати з акумулятора?
22.01.2023У холодну погоду у великої кількості машин виникають проблеми з акумулятором. Найчастіше зустрічаються: оксиди на клемах або розряд.
Тому важливо розуміти, в якій послідовності знімати затискачі з «плюсу» і «маси» батареї, щоб це було безпечно для електрики.
Спочатку потрібно пам’ятати, що на більшості сучасних авто відключення АКБ може призвести до серйозних проблем. Так, електроніка низки седанів преміум-сегменту сприймає подібні дії як спробу викрадення та несанкціоноване втручання. В результаті блок керування двигуном блокується, і «оживити» його можна лише у офіційного дилера за допомогою спеціального «софту».
Наприклад, Audi та VW не рекомендують самим чіпати клеми бортової мережі.
З бюджетними іномарками легше, але все ж таки труднощі є. У них обнулюються дані оперативної пам’яті та налаштування магнітоли.
Слід про це пам’ятати.
Приклад:
у нас дешевий уживаний «залізний кінь», з якого треба обов’язково зняти АКБ, тому що вона зовсім розряджена, а клеми окислилися.
Як вчинити?
Відкрутити можна будь-який затискач — шкоди не буде. Однак у реальному житті спочатку потрібно демонтувати саме мінусовий провід.
Пояснення просте:
металевий гайковий ключ чудово проводить струм. Необережно приклавши його до кузова, отримуємо коротке замикання. ⚡️
При цьому електричний удар «ловить» як людина, так і електронний «мозок» автомобіля з усіма наслідками.