Обмін / повернення

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", Покупець має право на повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту його купівлі, за умови, що:

  •     - товар не був у використанні, не має слідів установки чи експлуатації, збережена заводська маркування, комплектація товару та цілісність упаковки. Товари, які мають сліди встановлення, використання або інші пошкодження, поверненню чи обміну не підлягають.

Повернути або обміняти товар можна в нашому роздрібному магазині за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Галицька, 64, або відправивши його через службу "Нова Пошта". Деталі для відправлення можна уточнити у менеджера Кол-центру. Послуги доставки товару, який повертається або обмінюється, оплачує Покупець. У випадку, якщо товар не підійшов Покупцеві через помилку Продавця, витрати на доставку повернення або обміну товару бере на себе Продавець.

Повернення грошових коштів за товар здійснюється після його огляду Продавцем готівкою у нашому роздрібному магазині або на банківську картку Покупця з вирахуванням комісії банку. Термін повернення грошових коштів становить до 7 робочих днів.

Претензії щодо цілісності, комплектності товару, а також невідповідності отриманого товару замовленому, приймаються Продавцем не пізніше трьох робочих днів з моменту отримання товару Покупцем, згідно зі статтями 8, 9 Закону України "Про захист прав споживачів".

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", крім права на повернення або обмін товару належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, Покупець також має право на повернення або обмін товару неналежної якості. Якщо протягом гарантійного терміну було виявлено дефекти, які не були зазначені продавцем на момент продажу, Покупець має право вимагати:

  •     - Безоплатного усунення дефектів товару в розумний термін.
  •     - Заміни на товар цієї ж марки (моделі, артикулу) або на аналогічний товар іншої марки з відповідним перерахунком ціни.
  •     - Зниження купівельної ціни.
  •     - Повернення сплаченої за товар суми в разі, якщо дефекти не можуть бути усунені, товар не може бути замінений на товар належної якості або якщо продавець не виконав обов'язок щодо заміни товару або усунення дефектів в установлені терміни.

Покупець має право звернутися з відповідною претензією протягом гарантійного терміну.