Гарантія

Загальний термін гарантії складає 3 місяці або 8 тис км пробігу автомобіля. На окремі групи товарів встановлюються окремі гарантійні строки. Гарантія надає Покупцю право на безоплатну заміну товару або повернення коштів оплачених за товар, який був визнаний таким, що не відповідає технічним умовам виробника внаслідок виробничого браку (дефекту).

Для розгляду рекламацій у гарантійний період Покупець зобов'язаний надати Продавцю такі документи:  
- копію належним чином оформленого наряду-замовлення СТО на встановлення та зняття запчастини із зазначенням інформації про СТО (назву, адресу, телефон тощо), автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, номер кузова, пробіг автомобіля);
- копію накладної або чека, згідно з якими рекламаційну запчастину було придбано у Продавця;  
- технічний висновок СТО, де встановлювалася запчастина з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) та докладним описом дефекту запчастини;
- Документ про оплату виконаних на СТО робіт.

За результатами розгляду рекламації Продавець зобов'язаний:

- протягом 14 днів з моменту надходження запчастини та всіх необхідних документів надати відповідь Покупцю. У разі подальшої передачі Продавцем запчастини Виробнику термін надання відповіді може бути продовжений на строк розгляду рекламації останнім;  

- у разі задоволення рекламації - замінити запчастину на нову аналогічну виробника (за наявності відповідної деталі на складах компанії), або іншого виробника з урахуванням їх різниці у вартості або повернути Покупцеві кошти, сплачені за товар;

- у разі незадоволення рекламації - повернути надану запчастину Покупцеві. Якщо Покупець відмовиться отримувати надану запчастину або в 14-денний термін з моменту отримання відповіді не забере запчастину у Продавця, останній не несе відповідальності за її зберігання.

Продавець має право відмовити Покупцю у задоволенні рекламаційних вимог у таких випадках:

- запчастину пошкоджено під час монтажу або демонтажу;

- запчастини з механічними пошкодженнями внаслідок аварії, недбалої експлуатації, або при спробі самостійного ремонту;

- запчастину з ознаками перегріву внаслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт;

- запчастина модифікована при установці (зміна конструкції, геометрії, або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізування тощо);

- запчастина з ознаками спроб самостійного відновлення чи ремонту;

- запчастина вийшла з ладу внаслідок зношування;

- продовження експлуатації запчастини після прояву дефекту;

- Комплект повернення запчастини не відповідає комплекту купівлі;

- запчастина використовувалася у важких умовах (спортивні змагання тощо);

- запчастину встановлено з порушенням технології виконання ремонтних робіт, у тому числі без заміни супутніх компонентів відповідного вузла, масел, робочих рідин відповідної якості та специфікації (згідно з технологічними вимогами виробника) тощо;

- запчастина експлуатувалася у поєднанні з компонентами, що не відповідають конструктивним вимогам виробника або мають незадовільний технічний стан;

- запчастину системи охолодження та кондиціювання при монтажі якої використані матеріали ущільнення не передбачені технологічними вимогами виробника (герметик, силікон тощо);

- компресори та радіатори кондиціонерів, що підлягають рекламації, були замінені без обов'язкового промивання систем кондиціювання, заміни фільтра осушувача та інших супутніх компонентів відповідно до вимог виробника та якщо не було надано документів, що підтверджують проведення відповідних робіт (замовлення-наряд, акт виконаних робіт тощо). д.);

- за відсутності необхідних для розгляду рекламації належно оформлених документів;

- Витратні запчастини (матеріали, рідини);

- запчастина з ознаками недбалого зберігання (пошкодження вологою, корозія тощо).