Кульові опори для Mercedes-Benz Sprinter / Мерседес Спрінтер
Кульові опори Мерседес Спрінтер / MB Sprinter
Опора шарова Спринтер є важливою деталлю підвіски автомобіля, за допомогою якої важелі прикріплюються до ступиці. Завдяки їй колеса вільно переміщуються в горизонтальному напрямку, при цьому вертикальний рух повністю відсутній. Від шарової опори залежить стабільність і ресурс роботи підвіски, а також комфорт і безпека під час руху.
Класифікація
Шарові опори розрізняються між собою за деякими характеристиками.
Тип підвіски. Для автомобілів, оснащених класичною передньою підвіскою встановлюється дві шарові – по одній з кожної сторони. Права та ліва опори в таких підвісках розташовуються знизу. В автомобілях з незалежною багаторичажною підвіскою кількість шарових опор може бути збільшена до 5 з кожної сторони. Збільшення кількості елементів зменшує їх зношення, завдяки зниженню та рівномірному розподілу навантаження на одну деталь.
Спосіб встановлення. За цим параметром опори діляться на моделі, які прикріплюються корпусом до важеля підвіски за допомогою болтів і заклепок. В якості альтернативи простим механізмам застосовуються шарові опори, інтегровані в важіль. Крім цих двох варіантів застосовуються шарові, в яких фіксація виконується не гайками та болтами, а стопорним кільцем.
Зовнішній вигляд корпусу. Він може бути штампозварювальним, цільнокованим або закатного типу.
Спосіб з'єднання з поворотним кулаком. Існує два варіанти з’єднання – за допомогою гайки або стягуючого болта.
Купити звичайну або посилену шарову опору на Мерседес Спрінтер та інші марки комерційних автомобілів можна в інтернет-магазині BUS-shop. Ми пропонуємо запчастини оригінального виробництва від найкращих європейських брендів за доступними цінами. Співпрацюємо тільки з перевіреними постачальниками, висока якість комплектуючих підтверджена сертифікатами.
Кульові опори Мерседес Спрінтер / MB Sprinter
Опора шарова Спринтер є важливою деталлю підвіски автомобіля, за допомогою якої важелі прикріплюються до ступиці. Завдяки їй колеса вільно переміщуються в горизонтальному напрямку, при цьому вертикальний рух повністю відсутній. Від шарової опори залежить стабільність і ресурс роботи підвіски, а також комфорт і безпека під час руху.
Класифікація
Шарові опори розрізняються між собою за деякими характеристиками.
Тип підвіски. Для автомобілів, оснащених класичною передньою підвіскою встановлюється дві шарові – по одній з кожної сторони. Права та ліва опори в таких підвісках розташовуються знизу. В автомобілях з незалежною багаторичажною підвіскою кількість шарових опор може бути збільшена до 5 з кожної сторони. Збільшення кількості елементів зменшує їх зношення, завдяки зниженню та рівномірному розподілу навантаження на одну деталь.
Спосіб встановлення. За цим параметром опори діляться на моделі, які прикріплюються корпусом до важеля підвіски за допомогою болтів і заклепок. В якості альтернативи простим механізмам застосовуються шарові опори, інтегровані в важіль. Крім цих двох варіантів застосовуються шарові, в яких фіксація виконується не гайками та болтами, а стопорним кільцем.
Зовнішній вигляд корпусу. Він може бути штампозварювальним, цільнокованим або закатного типу.
Спосіб з'єднання з поворотним кулаком. Існує два варіанти з’єднання – за допомогою гайки або стягуючого болта.
Купити звичайну або посилену шарову опору на Мерседес Спрінтер та інші марки комерційних автомобілів можна в інтернет-магазині BUS-shop. Ми пропонуємо запчастини оригінального виробництва від найкращих європейських брендів за доступними цінами. Співпрацюємо тільки з перевіреними постачальниками, висока якість комплектуючих підтверджена сертифікатами.