- При зовнішньому огляді, при вимкненому двигуні, можна побачити втрату еластичності та тріщини;
- Невеликі розриви - явна ознака близького виходу з ладу;
- Помітний свист при запуску двигуна, збільшення оборотів або включення електроприладів. Причина
може бути в поганому натягу ременя або заклинювання одного з приводів,
задіяних в схемі. Це може бути як привід компресора або генератора, так і
вихід з ладу підшипника муфти кондиціонера або підшипника натягача;
- Ослаблення натяжки ременя, внаслідок його розтягування або поломки натяжної ролика;
- Поява сигналу на датчиках, що свідчать про зниження зарядки акумулятора або працездатності самого генератора.
Також слід пам’ятати і про планові заміні цього виробу в межах його терміну експлуатації.