Після
руйнування ременя мотор негайно глохне. При спробі чергового запуску
часто чути металевий стукіт, стартер крутиться легше звичайного, так як в
циліндрах відсутня компресія проте на деяких двигунах можуть трапитися
більш серйозні поломки:
Руйнування поршнів - при ударі об
клапан деталь може тріснути. У такому випадку буде потрібно капітальний
ремонт двигуна. У гіршому випадку - заміна блоку циліндрів.
Згинання
клапанів - вони зустрічаються з поршнями, оскільки порушена синхронна
робота колінчастого і розподільного валів. Після цього потрібно буде
додатково знімати головку блоку циліндрів та ремонтувати її.
Часто
сильні поломки трапляються з дизельними агрегатами, на них можуть вийти
з ладу шатуни та розподільний вал. Тому проведення своєчасного ТО на
автомобілях з такими моторами особливо важливо.